Formulär för kontaktuppgifter

OBS! Formuläret gäller inte dig som är medlem i en hembygdsförening och därför får tidningen utan endast de som bara prenumererar eller är medlemmar i garantiföreningen!

Det här formuläret har skapats som ett försök till att göra det enklare för oss att nå ut till nuvarande och potentiella prenumeranter av tidningen Hembygden och Garantiföreningens medlemmar

Vi strävar mot att minska våra utgifter så långt det går och hoppas därför att i mån av möjlighet framöver kunna skicka våra fakturor per e-post. Formuläret fungerar som en lösning för att vi främst ska få in e-postadresser till de som önskar prenumerera på Hembygden. Vi önskar att ni tar er tiden att fylla i fälten nedan om ni vill:

• fortsätta prenumerera på Hembygden
  • avsluta prenumerationen
  • ge en gåvoprenumeration
  • få Garantiföreningens medlemsfaktura per e-post

Det är fortfarande möjligt att få fakturan per post men vi vill gärna minska på postkostnaderna så långt som möjligt.

Det kommer inom en snar framtid att ske förändringar angående prenumeranter och Garantimedlemmar. Tanken är att alla prenumeranter ska övergå till att bli medlemmar i Garantiföreningen, det här innebär inga speciella förändringar för Er del utan det är bara en process som ska göra det enklare för oss att hantera alla uppgifter.

Längre ner finns fält att fylla i om man vill ge en gåvoprenumeration.

Vänligen kryssa i det fält som angår dig
Jag har försäkrat mig om att e-postadressen är korrekt
Samtycke
Vi på Finlands Svenska Hembygdsförbund förhåller oss till att inte sprida information som delges på den här sidan. All information som delges kommer endast att användas för fakturering av prenumerationsavgifter och utgivningen av Hembygden.
Skriv siffran 7 med bokstäver:

I fälten här nedan kan du fylla i Gåvoprenumerationens mottagare och betalare.

Gåvoprenumerationens mottagare
Fyll i betalarens uppgifter i fälten här nedan
Skriv siffran 3 med bokstäver: